ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2023-2024 Н.Р.
ПЛАН РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2023-2024 Н.Р.
ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА НА 2023-2024 н.р.
Про підсумки виховної роботи за 2022-2023 н.р.
НАКАЗ "Про організацію виховної роботи у 2022/2023 навчальному році"
Про підсумки виховної роботи у 2021-2022 навчальному році
НАКАЗ " Про організацію виховної роботи у 2021-2022 н.р."
Про підсумки виховної роботи за 2020-2021 навчальний рік
НАКАЗ "Про організацію виховної діяльності у 2020/2021 н.р."
Місія школи з виховної роботи:
формування і розвиток свідомої особис¬тості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Завдання виховної системи:
- Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
- Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
- Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
- Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
- Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
- Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху;
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
- Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
- Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
- Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
- Національно-патріотичне виховання.
- Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
- Культурологічне виховання.
- Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову роботу.