FacebookПідписатися на RSS

/Files/images/99653512 (1).jpg

/Files/images/1-6/398248857_845373657280691_1318293831381487631_n.jpg

/Files/images/1-6/398379389_845373637280693_5741449062802168400_n.jpg/Files/images/1-6/398374022_845373617280695_5659888397777717341_n.jpg

/Files/images/1-6/398612087_2967143070087947_291232514259371915_n.jpg/Files/images/1-6/398601984_2967143260087928_649998921864684677_n.jpg

/Files/images/1-6/397891728_2967143116754609_6932899286157454628_n.jpg/Files/images/1-6/397872736_2967143193421268_2088471606925253736_n.jpg

/Files/images/1-6/401090458_2967143206754600_8503626644703539695_n.jpg/Files/images/1-6/398633795_2967143243421263_3480584301615076439_n.jpg

/Files/images/1-6/397898850_2967143090087945_8770141381822142994_n.jpg/Files/images/1-6/397846916_2967143233421264_6289189102600358077_n.jpg

/Files/images/1-6/397847046_2967143253421262_6526403479802146601_n.jpg/Files/images/1-6/398606294_2967143133421274_144111729707809849_n.jpg

ПОРАДИ МАМІ ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

Особа з особливими освітніми потребами –особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

5 вересня 2017 рокубуло прийнято новий Закон України “Про освіту”. З того часу діти з особливими освітніми потребами мають повне право здобувати освіту в усіх навчальних закладах, зокрема й безоплатно в державних та комунальних, незалежно від «встановлення інвалідності». Діти з особливими освітніми потребами мають право на:

· дистанційну та індивідуальну форми навчання;

· психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу;

· інклюзивні та спеціальні групи (класи) у загальноосвітніх навчальних закладах;

· «підлаштовані» для їхніх потреби загальноосвітні школи і класи, тобто на відповідні архітектурні перепланування;

· корекційних педагогів, тьюторів, психологів;

· адаптовані навчальні плани та програми, методи та форми навчання, ресурси спеціальної освіти, партнерство з громадою.

Переваги інклюзивної освіти:

· Діти навчаються разом у звичайній школі.

· Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.

· Діти отримують можливість жити разом з батьками.

· Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

· Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.

· У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.

· Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

Переваги для дітей без особливих потреб:

· вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;

· вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;

· вчаться співробітництву;

· вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

Переваги для родин:

· Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.

· Родини одержують підтримку з боку інших батьків.

· Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.

· Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

Переваги для вчителів та інших фахівців:

· Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.

· Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.

· Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.

Інклюзивна освіта у Вижницькому опорному ліцеї ім. Юрія Федьковича

Інклюзія в нашому опорному ліцеї означає розкриття кожного учня, з врахуванням потреби дітей,створюються спеціальні умови, підтримка, необхідні учням і вчителям для досягнення успіху.

У опорному ліцеї станом на 01.09.2023 р. навчається 15 учнів +1 екстерн:

- 1-Б класі - 1 учень

- 1-В класі - 2 учнів

- 2-А клас - 2 учнів

- 3-А клас - 1 учень

- 3-В клас - 1 учень

- 5-В клас - 1 учень

- 7-Б клас - 2 учнів + 1 екстерн

- 8-Б клас - 2 учнів

- 9-Б клас - 1 учень

- 10-А клас - 2 учнів

Опорний ліцей розміщений в трьохповерховій будівлі. При вході до ліцею є пандус. Особи з обмеженими фізичними можливостями мають можливість безперешкодного доступу до всіх навчальних кабінетів першого поверху, тому навчання для них організовано тільки на першому поверсі та в одному кабінеті. Також для проведення корекційно-розвиткових занять на першому поверсі облаштовано ресурсну кімнату.

/Files/images/34f13aa01ea3cf665279e4c7f1bfdcaa474e3505 (1).jpeg/Files/images/top.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 116

0

Кiлькiсть переглядiв: 644